Administrare blocuri – tehnic

administrare tehnica

Administrare blocuri – tehnic

Acest pachet de administrare tehnica vine in completarea serviciilor financiare de administrare blocuri.

Administrare financiara + administrare tehnica

Tot ce cuprinde serviciul de administrare blocuri – financiar plus:

Administrare tehnica:

· Monitorizarea periodica a tuturor partilor comune ale imobilului, in urma careia se intocmeste un raport de monitorizare in cazul constatarii de probleme si se fac propuneri de solutionare;

–  De regula, saptamanal, se face o trecere in revista a instalatiilor si partilor comune asociatii de proprietari;

– In cazul in care se constata probleme minore care pot fi rezolvate pe loc, acestea se rezolva;

–  In cazul in care se constata probleme care necesita o interventie de amploare mai mare, se intocmeste un raport catre comitetul executiv pentru aprobarea masurilor care se impun;

· Dispecerat de urgenta, apelabil 24h/24, pentru situatiile de avarie ce pot apare;

– Punem la dispozitia dvs un numar de telefon apelabil non stop, pentru semnalarea unor probleme de natura tehnica urgente care pot sa apara (avarie electrica, avarie la instalatii etc);

– In cazuri justificate, ne deplasam la dvs sau trimitem oameni specializati pentru rezolvarea problemelor aparute. Nota: Acestia o vor face contracost.

· Supervizarea lucrarilor de reparatii si participarea la receptia acestora;

– Ne ocupam de supervizarea lucrarilor de reparatii care pot sa aiba loc la asociatia dvs si, la cerere, participam la receptia acestora;

· Verificarea facturarii corecte de catre furnizori in functie de contoarele de bransament;

– Ne ocupam de verificarea facturarii corecte a consumurilor la asociatiile de proprietari, prin verificare indexurilor prezente cu cele facturate;

– In cazul in care se constata diferente care nu sunt supuse regularizarilor, se fac demersurile necesare pentru reglarea situatiilor financiare cu furnizorul in cauza;

· Achizitionarea materialelor necesare curateniei si intretinerii imobilului;

– In cazul in care aveti femeie de serviciu angajata a asociatiei si nu ati preferat externalizarea si acestui serviciu, noi ne ocupam de achizitia materialelor de curatenie necesare;

· Verificarea periodica a contoarelor de apartament (apometre);

– In cazul in care se stabilieste de catre comitetul executiv verificarea contoarelor individuale, la solicitarea comitetului, administratorul poate insoti comisia desemnata pentru aceasta activitate. De regula, acest demers se efectueaza la intervale de 6-12 luni, in afara cazului in care nu sunt probleme de alta natura in imobil;

· Propunerea de solutii optime si personalizate pentru remedierea problemelor tehnice si imbunatatirea confortului;

– Putem pune la dispozitia dvs propuneri pentru remedierea unor probleme tehnice sau propuneri de solutii care pot duce la o imbunatatire a calitatii vietii proprietarilor in imobilul dvs.

 

Vocea clientului

Simplu, profesionist si eficient. Un serviciu de care aveam mare nevoie. MP Group ne-a facut sa ne imprietenim in bloc, nu mai avem motive de discutii. Felicitari si multumim!

 

Pentru solicitari de oferta va rugam sa completati formularul de mai jos. Pentru orice alte informatii va rugam sa ne scrieti la adresa de e-mail office@mpgroup.ro. Multumim!

Va rugam sa ne contactati prin intermediul formularului urmator.

Vom incerca sa va raspundem in cel mai scurt timp posibil.

Va multumim!

* indicates required field
1992-2018 – Servicii de administrare blocuri – administrare imobile oferit de MP Group
No announcement available or all announcement expired.
%d blogeri au apreciat: