Tarife administrare blocuri
TARIFE ADMINISTRARE IMOBILE, ADMINISTRARE BLOCURI
Tarifele serviciilor de administrare blocuri pentru asociatii de proprietari incep de la 8 LEI /ap/luna, depinzand de pachetul ales.
Va rugam sa ne contactati pentru a putea stabili impreuna cu dvs serviciile necesare astfel incat sa beneficiati de cea mai buna oferta.
Avand in vedere faptul ca pentru a va putea oferi servicii de calitate, societatea trebuie sa acopere anumite cheltuieli, valoarea minima a unui contract este de 600 lei / luna.
Va rugam sa tineti cont de faptul ca pentru asociatia dvs vor lucra mai multe persoane cu atributii specifice: contabil, casier, tehnician, curier etc
GARANTIA PRETULUI PENTRU ASOCIATII DE PROPRIETARI:
In cazul in care alta societate de administrare blocuri va ofera aceleasi servicii si aceeasi calitate (bazata pe pregatire si experienta profesionala) la un pret mai bun ca noi, va garantam reducerea pretului la acelasi nivel si, in plus, va acordam un bonus constand intr-un serviciu suplimentar.
Administrare blocuri – servicii suplimentare
Oferta de servicii pentru asociatiile de proprietari ce pot fi contractate si separat fata de pachetele standard:
Nr crt. | Serviciul ofertat | Pret |
1 | Contract abonament monitorizare si interventii tehnice minore* asociatii de proprietari (monitorizeaza spatiile comune, instalatiile, echipamentele, interventii la avarii, deviz estimativ al lucrarilor necesare pentru intretinere si reparatii) | 6 lei/ ap/luna |
2 | Citirea contoarelor (citirea contoarelor din apartamente apa rece si apa calda si inspectarea instalatiilor interioare de catre personal selectat si format astfel incat sa se asigure discretia, intimitatea si protectia valorilor si persoanelor) | 3 lei / ap/luna |
3 | Management juridic (contine redactarea actelor cu caracter juridic, reprezentare instanta, institutii etc, somarea si recuperarea debitelor de la restantieri, executari) | 100 lei/ eveniment |
4 | Somarea restantierilor prin executor judecatoresc. | 200 lei / somatie |
5 | Servicii de plata a facturilor personale (contine plata facturilor catre GDF Suez Energy, Enel, Cablu Tv, Internet, Telefonie mobile si fixa, Rate, Asigurari de catre personal selectat si format astfel incat sa se asigure discretia) | 8 lei / serviciu*** |
6 | Servicii de comunicare situatie apartament (contine comunicarea catre proprietarul apartamentului a situatiei platilor chiriasului aferente cotelor de contributie) | 5 lei /ap/luna |
7 | Verificare contabilitate/cenzorat asociatii de proprietari ** | de la 250 lei/luna |
8 | Intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale aferente angajatilor si colaboratorilor** | de la 80 lei/luna |
9 | Prezenta administratorului tehnic dupa un program stabilit la sediul Asociatiei, in spatiu amenajat, supravegherea personalului angajat, asigurarea la timp a materialelor consumabile necesare pentru curatenie | de la 250 lei/luna |
10 | Servicii de casierie – suplimentar fata de programul normal | 100 / sedinta / 1 ora |
* Valoarea minima este de 600 Ron/luna.
* minim 600 lei/luna/condominiu
** serviciul este realizat separat de Cabinet Expert Contabil
*** negociabil in functie de numarul facturilor
- Aceste servicii sunt oferite de societatea noastra numai catre proprietarii/locatarii care locuiesc in imobile cu care este incheiat Contract de prestari servicii de administrare blocuri.
- Prin toate aceste servicii ce pot fi puse la dispozitie de catre societatea noastra, nu se doreste altceva decat confortul, linistea si discretia fata de oricare proprietar.
- Noi ne ocupam de toate problemele pe care un proprietar le poate intampina, cunoscand faptul ca timpul este pretios pentru fiecare.
NOTA
- Tarifele de administrare imobile – administrare blocuri din prezenta oferta sunt valabile pentru asociatii de proprietari cu o situatie economico – financiara clara, cu o situatie a elementelor de activ si pasiv echilibrata.
- Pentru asociatiile cu situatii incerte, cu debite foarte mari catre furnizori si cu restantieri / rau-platnici care insumeaza mai mult de 10% din totalul incasarilor pe o luna, tarifele se vor stabili dupa studierea documentelor financiare ale asociatiei de proprietari si a fiselor de cont de la fiecare furnizor de servicii.
Pentru solicitari de oferta va rugam sa completati formularul de mai jos.
Pentru orice alte informatii va rugam sa ne scrieti la adresa de e-mail office@mpgroup.ro.
Multumim!
Va rugam sa ne contactati prin intermediul formularului urmator.
Vom incerca sa va raspundem in cel mai scurt timp posibil.
Va multumim!
Lasă un răspuns