Administrare blocuri Bucuresti

Administrare blocuri Bucuresti

Administrare imobile Bucuresti – in zona de actiune a firmei noastre

Ne ocupam de administrare blocuri in Bucuresti.

Pentru asociatii de proprietari din Bucuresti punem la dispozitie administrator bloc atestat, experti contabili autorizati, personal tehnic autorizat si dedicatie dovedita astfel incat sa oferim un serviciu performant.

Avem in vedere o administrare blocuri eficienta pentru asociatiile de proprietari pe care le administram si, din acest motiv, pastram legatura cu factorii responsabili din Bucuresti cum ar fi Primaria Bucuresti, ADP din toate sectoarele din Bucuresti, Politia locala Bucuresti.

In ceea ce priveste serviciile de administrare imobile, o mare parte a activitatii il ocupa serviciul de administrare blocuri oferit pentru Asociatiile de proprietari din Bucuresti.

Aceasta furnizare de servicii se realizeaza in functie de Hotararea Asociatiei de Proprietari cu care de altfel se incheie si Contractul de Prestari Servicii de administrare blocuri.

 

Contract de administrare blocuri

Contractul de administrare blocuri se poate incheia fie pe o durata determinata cu posibilitate de prelungire fie pe o durata nederminata cu posibilitatea de incetare a acestuia in cazul unor nemultumiri avute de asociatia de proprietari.

Societatea noastra pune la dispozitia asociatiilor de proprietari cu care se incheie contract de administrare imobile / blocuri, in conformitate cu obligatiile din Legea 196/2018, o polita de Asigurare Raspundere profesionala in valoare de 50.000 Euro, astfel ca, pe langa respectarea intocmai a prevederilor legale, asociatia este asigurata pe parcursul colaborarii.

Legislatie asociatii de proprietari

Serviciile de administrare imobile prestate de catre societatea noastra au fost si sunt conforme in cele mai mici detalii cu prevederile legale in domeniu aflate in vigoare.

Incepand cu anul 1996 a fost Legea 114 – Legea locuintei, apoi din anul 2007 au fost in vigoare Legea 230 din 2007  si HG 1588 din 2007.

Incepand cu data de 28 septembrie 2018 noua lege care reglementeaza activitatea asociatiilor de proprietari este Legea 196/2018 pe care o puteti gasi atat pe siteul nostru aici sau pe site-ul Legea196.ro .

Astfel,  orice modificare a legislatiei este pusa in aplicare fara intarziere, astfel ca acele asociatii de proprietari care au incheiat un contract de administrare blocuri cu societatea noastra nu au niciun fel de probleme legale sau fiscale.

Pentru asociatiile de proprietari din Bucuresti oferim:

 

Pentru orice problema legata de administrare blocuri sau alte servicii pentru blocuri in Bucuresti, va rugam sa ne contactati prin formularul de mai jos.

Veti primi raspuns in cel mai scurt timp posibil.

Va multumim!

Va rugam sa ne contactati prin intermediul formularului urmator.

Vom incerca sa va raspundem in cel mai scurt timp posibil.

Va multumim!

* indicates required field
1992-2018 – Servicii de administrare blocuri – administrare imobile oferit de MP Group
%d blogeri au apreciat: