Administrare blocuri Sector 3

Administrare blocuri Sector 3

Administrare blocuri Sector 3 Bucuresti

Administrare imobile Sector 3 Bucuresti – in zona de actiune a firmei noastre

Ne ocupam de administrare blocuri in Bucuresti Sector 3.

Pentru asociatii de proprietari din Sector 3 punem la dispozitie administrator bloc CALIFICAT si atestat in conformitate cu noile cerinte din Legea 196/2018, economisti, juristi si experti contabili autorizati, personal tehnic autorizat si dedicatie dovedita astfel incat sa oferim un serviciu performant.

Avem in vedere o administrare blocuri eficienta pentru asociatiile de proprietari pe care le administram si, din acest motiv, pastram legatura cu factorii responsabili din Sector 3 cum ar fi Primaria Sector 3, ADP Sector 3, Politia locala Sector 3.

In ceea ce priveste serviciile de administrare imobile, o mare parte a activitatii il ocupa serviciul de administrare blocuri oferit pentru Asociatiile de proprietari din Sector 3 Bucuresti.

Aceasta furnizare de servicii se realizeaza in functie de Hotararea Asociatiei de Proprietari cu care de altfel se incheie si Contractul de Prestari Servicii de administrare blocuri.

 

Contract de administrare blocuri

Contractul de administrare blocuri se poate incheia fie pe o durata determinata cu posibilitate de prelungire fie pe o durata nederminata cu posibilitatea de incetare a acestuia in cazul unor nemultumiri avute de asociatia de proprietari.

Societatea noastra pune la dispozitia asociatiilor de proprietari cu care se incheie contract de administrare imobile / blocuri, in conformitate cu obligatiile din Legea 196/2018, o polita de Asigurare Raspundere profesionala in valoare de 50.000 Euro, astfel ca, pe langa respectarea intocmai a prevederilor legale, asociatia este asigurata pe parcursul colaborarii.

Legislatie asociatii de proprietari

Serviciile de administrare imobile prestate de catre societatea noastra au fost si sunt conforme in cele mai mici detalii cu prevederile legale in domeniu aflate in vigoare.

Incepand cu anul 1996 a fost Legea 114 – Legea locuintei, apoi din anul 2007 au fost in vigoare Legea 230 din 2007  si HG 1588 din 2007.

Incepand cu data de 28 septembrie 2018 noua lege care reglementeaza activitatea asociatiilor de proprietari este Legea 196/2018 pe care o puteti gasi atat pe siteul nostru aici sau pe site-ul Legea196.ro .

Astfel,  orice modificare a legislatiei este pusa in aplicare fara intarziere, astfel ca acele asociatii de proprietari care au incheiat un contract de administrare blocuri cu societatea noastra nu au niciun fel de probleme legale sau fiscale.

Pentru asociatiile de proprietari din Sector 3 Bucuresti oferim:

 

Pentru orice problema legata de administrare blocuri sau alte servicii pentru blocuri in Sectorul 3 Bucuresti, va rugam sa ne contactati prin formularul de mai jos.

Veti primi raspuns in cel mai scurt timp posibil.

Va multumim!

 

Vocea clientului

De cand administrarea blocului nostru a fost preluata de MP Group nu mai avem certuri in bloc legate de listele de intretinere. Totul este atat de clar si transparent incat orice discutie este fara subiect. Multumim si tineti-o tot asa!

Simplu, profesionist si eficient. Un serviciu de care aveam mare nevoie. MP Group ne-a facut sa ne imprietenim in bloc, nu mai avem motive de discutii. Felicitari si multumim!

Pentru solicitari de oferta va rugam sa completati formularul de mai jos. Pentru orice alte informatii va rugam sa ne scrieti la adresa de e-mail office@mpgroup.ro. Multumim!

Va rugam sa ne contactati prin intermediul formularului urmator.

Vom incerca sa va raspundem in cel mai scurt timp posibil.

Va multumim!

* indicates required field
1992-2018 – Servicii de administrare blocuri – administrare imobile oferit de MP Group

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

%d blogeri au apreciat: